dimarts, 21 d’octubre del 2014

Les pigues

Crec profundament que ha de ser una senyal que ella tingui pigues al voltant del seu nas. N'estic pràcticament convençut perquè si les mires profundament pots descobrir que estan aliniades d'una forma ben curiosa: marquen exactament els moviments que un ha de seguir per fer-li un petó. No us penseu que ho vaig descobrir el primer dia, ni el segon. És per això que sóc un ferm defensor de fer petons amb els ulls oberts. Mirar el camí que marquen les seves pigues m'aporta molt més que tancar els ulls i imaginar-m'ho. Van passar moltes hores fins que em va preguntar quina hora era. I era tard. Es va fer tard perquè el camí era difícil ja que ni ella mateixa el coneixa. Des del primer dia va ser ella mateixa. Em va deixar cuidar petites parts mentre jo em perdia caminant – sempre a poc a poc - de piga en piga. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada